Angelina sendromu.

Kadini gördügümden beridir ne zaman dusunsem bi gulme krizi tutuyor beni  sormayin gitsin..
Sag bacagim ayrik kaykila kaykila yuruyorum dünden beri. 


 asazbgdhftzyejf  :D


Cicekli donumun arkasindan ne gosterebilirsem artik.Ha farkettimde agda vaktim gelmis neyse öhöm. " Yazin hallederiz yehuuuu , kis vakti kim gorecek bacagimi , hem kil bu kisin soguktan yazin sicaktan korurrr " mantigiyla aylardir kendimi salmis durumdayim.. Zaten su yazilari okudukca kendimden igrenir oldum, gerçi yaziya ne hacet , aynanin karsisina gecmem yeterli.Zaten okul yok " amaaan kim goruyo saçimiii " diyip saçlarimida yikamaya useniyorum , yaglandilar elden gidiolar zavallilar.. 
Harekete geçmem gerektigini az once ogrendim.Neymis efendim amor diye birsey bana geçismi yapiyormus noluyorsa iste 20 gün icerisinde ask hayatimda yenilikler , kalp ritmimde hizlanmalar , kandaki adrenalinin yukselmesi gibi belirtiler ortaya cikabilirmis.Okudum okudumda , yahu 20 gun icinde ben nasi biriyle karsilasicam diyede dusunmuyo degilim.Hani anca gökten tepeme erkek yagmasi lazim.Hakkaten su Fransanin  en kuytu kosesinde , Parisde felan dergide orda burda gordugumuz super klas , insanustu veletlerden burda bulunmuyor ne yazikki.Olsun Futuroscope var dibimizde diyerekten ve bu yaz yagacak ispanyol turistlerden umutluyken , anca agustosta ise alabilceklerini ogrendim bugun.Höh , onlar kaybettiler ben degil. Bakimli olunca atraktif bir insan haline burunebiliyorum yani.. Bakmayin simdi en salinmis halim.
Neyse sanirim kendime ceki duzen vermemede gerek yok.Macdo'da is bulursam , arka mutfakta hamburger hazirlarken pekte goz onunde bulunacagimi sanmiyorum.

Sinavlara manyamis gibi calisip , turkiyeyemi gitsem la ?..

Etiketler: