14 subat.

Gececegim  fizik ve almanca sinavi olmasindan dolayi , ayriyetten tatil bi gune denk gelmemesi nedeniyle bombok bir gün benim icin.. Heryerde yüzümüze yüzümüze haykiriyorlar sanki yalnizligimizi.. Magazalar kocaman kocaman pelusler , yok hediye paketleri , kirmizi kalpli yastiklar , dandik dundik seylerle dolu.. Maksat ekonomi ayaklansin.Höh .. Peki benim fizik kimya sinavimada care bulsunlar o zaman bunlari dusuneceklerine..
Ha bide okulda elinde hediye paketleriyle gorecegim onlarca kizi parçalayasim gelicek biliyorum.. Zaten sinirli ve stresli olucam.Isin iyi tarafiysa hayatimda ilk defa sevgililer gununu kutlama karari aldim..
Cumartesi günü magaza magaza gezip sevdicegime hediye bakicam..
iyi hosta ...
  Biliyoruz yok.. isin iyi tarafindan bahsettim evet sevgililer gununu kutlucam , peki ama kime hediye alicam ? ( fonda yarismalarda karar aninda dinledigimiz kalp atislarimizi hizlandiran muzigin sesini duyun )
Taam lan taam , ablama hediye alicam.. ne alsamki ? Zten butun parami harita analizime verdim.Paralar gittide ben hala analizimi bekliyorum belirteyim dedim neyse öhö , icimden kakalak gibi kaldin diyen sesten nefret ediyorum..
Neyse gören hakkaten deli oldugumu sanicak.Cok fazla kafamdan konusuyorum ben ya. Sizofreni baslangici felan olabilirmi diyorum.of aman neyseki annem doktorumda dinlemis sabah , kendi kendine konusunca degil , sorular sorup kendi kendine cevapliyorsan , yaninda biri varmis gibi , o zaman tehlikeliymis..
Sanirim bende soru cevap hepsi mevcut..



Icim yanar icim kanarda... ISYEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Bu cuma sinavim veaaaaaaaaaaaaaaaar.

BIKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM MUSLUGU ACTIM TIPASINI TAKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM.

Etiketler: