Zaman tünelii :D


Baktim herkes zaman tüneline atlamis bende atlayayim dedim..
Ve zaman tunelimde gezinirken çok tuhaf seylere rastladim.. Vay be zamaninda neler paylasmisim öyle.
Bi kere 7 nisan 2009 da biriyle nisanlanmisim.Kimle oldugunu bilmiyorum.Ve 7 ekim  2009 da evlenmisim.
Hatta iki cocugum felan olmus.
Töbe yarabbi.
"Beni kimsee sevmiyiii " yazmisim , ilgiye ve sevgiye ac bir kul olaraktan, iki tane abaza yorum yazmis seni sevioz diye gerilerinden ses çikmamis..
ve bazi iletiler söyle..
 "~ Kimseyi yolundan döndürecek gücüm yok artkk Dayanıksızım Oldugun yerde kal HOSCAKAL " ( kime hosçakal diyorum acaba ne bu havalar .. )
"Işık diye gördüğüm ateşe doğru yürüyorum Beni yakacağını bilmek geri adım atmama neden olmuyor ..." ( baaak seeeen :D )
"KızgınLık kırgınLık herşey boş senin ugruna . . O yüzden artık sitemLerimin biLe kahramanı oLamıcaksın . .(; "  ( müthissssss :D )
"Kimler geçip gittiyse hayatımdan önce kalbimde öldürdüm kimsesizler mezarlığına gömdüm. 5 kuruş etmeyen insanlara kalbim kadar değer verdim farkettim ki ben hata yaptım; hiç kimse içimdeki fırtınanın sebebi olamaz biri dışında herkes umrumdışı ! Yalnız düşüncem yalnız özlemim gözyaşım ne senin baktığın gibi bakabilirler ne de senin tırnağın olabilirler. . Hiç sevinmesinler.. Ben Hayatta En Çok Seni Sevdim ! " ( hatirladigima göre ben o zamanlar kimseyi sevmiyordum ki , nolmus bana be heytt )
vs
vs..

Yazimi paylastigim anlam dolu sarkiyla sonlandiriyorum..
benden tüm birilerini bekleyenlere gelsin :D



Ulaan nerdesin , Allah belani versin boyun posun devrilsin :D:D:D

Giderken en onemli seyi unutmussun, unuttugun seni bu aleme yazmis , unuttugun seni sarkilara yazmis , unuttugun manyak simdi soruyor sana .. BENI UNUTMAKK KOLAY MIII ? :D

Etiketler: