Yildiz haritam.

Kendi çapimizda yaptigimiz analizlerden yola cikarak sunlari söyleyebilirimki .. Hayatim 29 yasimdan sonra degismeye baslicak , geç evlenme yada hic evlenememe durumu söz konusu.. Cok büyük kazanclar elde edicem ve isimde basarili olucam.. Evlenirsem en fazla 2 cocugum olucak , eger daha derin incelenirse belkide hic olmucak.. Bu arada babamla ilgili yazilan herseyin cikmasi ve su anki durumumunda kiytirik bi haritayla tahmin edilmesi acikcasi korkuttu beni.
Lan ben niye evlenemicekmisim kiiiiii hüüü.Ha onuda yazmislar, mukemmeli ariyormusum e bulamicagim icin hayatim boyunca aramaya devam edicem sanirim..Elestiriye gelemeyen ama elestiri yapmaya bayilan bi yapim var .. Bazen konsantrasyon sorunlarida oluyor.; Yazarak kendimi rahatlatabilirmisim.. ( bunuda bildiler çüü$ ).Aileme asiri bagliymisim, sirtima yukledigim bazi sorumluluklarim varmis.. Annem tarafindan etkilenirmisim.. ( aynen ) . Ilerde kardesimle yasayabilirmisim.
Ablamla beraber buyudum onla yasarim onlara ölürüm arkadas..^^ 

Geride Bırakılacak Eğilimler
Başkalarının ne düşündüğü konusunda sonradan fikir yürütmek  ( kafamdan hikaye yurutmekte ustume yokturr , aaa soyle oldu ya kesin beni boyle zannediyordur kesin sevmiyordur kesin dalga geçti kesin kesin kesin .... )
Kararsızlık, ( etraftan asiri etkileniyorum ben ya , biri elimden tutsa ve hayatima yön verse, baskalarini dinlemekten sanirim kendi kalbimin ses tonunu bile unuttum ..)
Sürekli olarak daha çok bilgi aramak, ( yoooo :D )
Başkalarının duymak istediklerini söylemek, ( hùmm zaman zaman oluyor tabi )
Dedikodu yapmak, ( aaa hictebilene )
Sabırsızlık - hemen yanıtlar istemek, ( e yani bin yil niye bekliyim olcaksa olur olmazsa yakar giderim , sevene zulmedenii ezeeer geçerim :D )
Başkalarının kendisiyle ilgili algıları dahil, kendininkiler yerine başkalarının algılarına güvenmek ( eet sanki benim bakis açim yanlis gibi geliyor bana ..)
Böyle isteee amaaan kariyer felan hepsi tamda ben heralde yalnizliga mahkumum len :D
Takmiyorum zaten her zaman yalniz hissettim kendimi bundan sonrada bole idare ederiz artik

Etiketler: