Yavru vatan kan agliyor.




O agliyor ben agliyorum. Sanki ic organlarimi kucuk parçalara ayirip mutfak robotundan geçiriyolarmis gibi hissediyorum. Uzaniyorum yok, oturuyorum yok , comeliyorum yok , amuda kalkiyorum yok...Emekleyeyim diyorum oda yok. Ne boktan sey ya.. Her ay her ay çekilcek gibi degil vallahi. Ahh ahh erkek olmak vardi simdi oh ne guzel mis. Ne cocuk dogurma derdi ne ne giycem derdi var ne adet derdi var bi adam olmak yeticek.. Hos bunu yapamayanlarda var ama neyse.. Isimiz zor bizim. Hemde cok zor. Daha dogrusu benim zor. Doktor zaten kansizsin dedi.Betim benzim soluk zaten e bide yavru vatan bol bol kan aglayinca haliyle ben ceset gibi dolaniyorum ortaliklarda.. Hem usuyorum hem sicak basiyo.Cok kotuyum ya offf bide iki tabak yemek yedim. Onu bari yemeseydim . Kuscam simdi hepsini yaa. En nefret ettigim sey kusmak.. Kimisi rahatlar ama bende oda olmuyo. Resmen hayata küsüyorum kustuktan sonra..
Ya  bide ders çaliscaktim beee. Saat 3 olmus napcam ben beeee. Biktim beeeee..
Simdi rahmimi dogurcam ha. Bu kadar kontraksyondan sonra cikip gidicek butun organlarim.. 
Ha bide evlendikten sonra geçiyormus.Oyle duydum. Sirf su agridan kurtulmak icin evlenecem ya. Karsima ilk cikanla. Olsun sari sari salyalari aksada evlenecemm kusu ötsün yeter.
Of saçmaliyorum.Zaten o deliyi dusundukce kusasim geliyo..
Bu yaziyi nasil yaziyorum onuda bilmiyorum ama yazdikca rahatliyorum sanki.. Aklimi baska yerlere verince geçiyo gibi psikolojikmen..
Yaaa ne geççek kii :(( Kanim yok benim. Yok iste.. ölüp gidecem simdi bembeyaz oldum..
ACIL A RH NEGATIF  kan araniyor. Mersi.
Benim kanda masallah bulunmayan cinsten . Annemden alayim dicem ama oda kansiz . Kime cektigim belli. Hem kanimi hem hastaligimi ondan almisim :( 
Ben aci cekmek zorunda miyim :(( 
Ayda bir kere aglamak zorunda miyim :((
Ha bide gücüme gidiyor tabi.. Hic bi arkadasimda agri olmaz dolayisiyla kimse beni anlamaz.. E bende kimse beni anlamiyo niye bende varda onlarda olmuyo diye zirliyorum bide.. Iki kusup bi zirliyorum..Salya sümük halimi siz düsünün.
Su an hakkaten  kötüyüm. Neyse birazcik yerlerde yuvalanayim bari belki ise yarar olmadi balkondan asagiya atlarim.Kesin çözüm.

Etiketler: