waow


 [eskizz]

Vay anasini benim toktur cocuk paragraf paragraf yazi yazior detayli bilgi aktarior .. Gozume giriyor gibi ya neyse :D bazilarinada ben paragraf paragraf yaziom geriye cimidik cvplamak zorunda oldugu icin yazdigini belli eden samimiyetten uzak cevaplar aliorum lan fuck you ! yada su tür diyaloglar :
- Nasilsiiiinn :))) ?
- iyiyim. :)
- bende iiyim aq bende .. Hödük.

Neyse ben bugun 12de yatcaktim yarin erkenden kalkip ders çaliscaktim .. Yani oyle planlamistim , oyle olmasi gerekiyordu haftaya 6 tane sinavim var ve ben hic bir bok yapmadim.Hay gerizekali cumartesi , saat hemen bir olmus ya fuck fuck fuck.neyse lan bende 2 de yatarim . Cü$$ saat bir bucuga geliyo ve internette ne de cok bakilcak sey buluyorum. Ulan tatilde nette bisey yok diye yakiniordum simdi kafami kaldiramiyorum sanirim masada bekleyen defter kitaplardan dolayi boyle.. öyle onlar bana bakiyor ben onlara , bakiyorum bakiyorum hayat ne boktan lan diyorum, su an zengin sipasi olup fotografcilik okuyabilirdim.. ne okumasi fotograf cekerdim iste. öf ya öf ne zamandir elimede almadim su veleti. Fuck fuck fuck , ocak ayindan ve su zamanlardan nefiiirettt ediyorum ..
Aglamiyorum tamam , gozume laptop kaçti :(

Para karsilinda abima kurabiye yaptim. Cokmu kotuyum la ?
Hayir kotu degilim oda durduk yere harçlik verseydide bende bu yollara basvurmasaydim huh.

öf yaa bahsetcek biride kalmadi , kime sarsam su siralar bilmiyorum beni sinir eden , yerden yere vurabilecegim kimse yok :D Laf sokcak kimse yok , sinir edicek kimse yok , hayat ne bos bee ..

Aglamiyorum tamam , gozume televizyon kaçti. :(

Etiketler: