Tren kaçtii ..

 [eskizz]

Lan harbiden ne siçmik gibi insanlari sevmisim ..
Bakiyorum anaa cocuklugumda mahalledeki yuzune bile bakmadigim sumuklu cocuk, evrim geçirmis bir kivanç bir kenan kivamina gelmis resmen :/ ve benim cok asik oldugum cocuk bildigin recep ivedik versyon 2... ayni bakis ayni durus ayni okuzumsu hareketler ..Bide ben bunlar icin aglardim yahu. Cocukkende hersey farkli oluyor tabi , dansa davet oynarken baska kizlar sinifin gozde erkeklerini kaparlardi bana kala kala itilmisin biri kalirdi , ben kakilmis o itilmis beraber takilirdik..23 nisan kutlamalarinda ogretmen eslestirirdi herkesi , ve yakisiklilari hic benle esletirmezdi , yanlarinami yakismiordum nedir. Gene itilmisimle beraber teflerimizi çalip danslarimizi yapardik..Sene basinda siniflar arasi yaptigimiz bi sinavda , bizim siniftan bi kiz birinci olmustu ogretmen sarilmisti felan.. Ikinci donemdeki sinavda ben sinif birincisi okul ikincisi olmustum pis kari bana sarilip beni opmemisti..Vay anasiini nasilda icimde ukte kalmis.. Ogretmenimi cok severdim ama beni sevmedigini dusunup uzulurdum.. O zamanlar birtek hoslandigim cocuk ve ogretmen onemliydi benim icin.Hayat bunlardan ibaretti .. 
Keske hoslandiklarim oylece kalsalardi , keske hoslandigimla yakinlasip hayal kirikligina ugramasaydim ..
" seni tanimadan once tatli bi yabanciydin , keske tanimasaydimda oyle kalsaydin ;
  eger digerlerinden farkli olsaydin , e o zmaan seni terk etmek zorunda kalmazdim... " (8)
Aklima esti birdeeen , ee öyle hersey nasi baslarsa oyle devam eder, ben kaderimi degistirmeyi basaricam cunku su an pek parlak gibi gorunmuyor , en azindan hayallerimden birkaçinin gerçeklesmesi yeterliydi ya!
Ben yanarim yanarimda kaçirdiklarima yanarim hüü :D sanirim aglamam gerekli dimi Aysenurrr ? Bana kafani duvarlara vurabilirsin dedin ,  vurmayi dusunuyorum bi ara. Hatirlat bebis.. 

Bu arada yariin fotograflimi fotografli ask dolu ayicik dolu bi yazi geliyiiiiiiiii :D Special For My Bebiss hahahha :D

Etiketler: