Tamam anladik kar yagiyor.

Disarda lapa lapa kar yagarken , bir elimde sutlu kahvem biraz uzagimda kakaolu biskuvi onun yaninda az sonra disardan gelen kar isiltisinin yansimasiyla pencerinin kenarinda okucagim kitabim ve diger yanimda telefonum ,  fon muzigide halil sezainin bi sarkisi olsa nede iyi olurdu.
Olurdu olmazmi. Bide benim sömine hayalim vardir nedense , alevlerin sicagi yuzume yuzume vururken disarida karin yagisini seyretmek istemisimdir hep.
Neyse sorun su ki o kahvenin biskuvinin yerine bir yanimda selpak kutusu , diger yanimda burun spreyi agzimda bogazimin acisina iyi gelecek tadinin tarifini  veremicegim ilac varken yaziyorum bunlari.Evet topalak topalak kar yagiyor. Cokta muhtesem. Tam fotograf cekmelik.Evet cekmelikte donuyorum lan ben. Sanki buzdolabinda yasiyorum ustumde iki kazak bi battaniye var ama nafile..
Allahtan otobusler geçmiyorda okula giden yok :p  duyanda disarda iki metre kar var sanir daha iki saattir yagiyor, arabalar vizir vizir geçiyor ama biz ogrencilerin guvenligi icin otobusler servisler hepsi ayaklandi okuldaki herkes evlere dagildi , derse giren yok.Oh valla aslinda burasi tam benlik.Kar yagar okul olmaz , grev olur ogretmenler gelmez zaten ben surekli hasta olurum okula gitmem :D
Bide feysbuka kar yagiyöör diyee sirneyenler var.Bende niye heryer bembeyaz acaba diyordum :D
Bende yazayim yea.

Herneyse anlicaginiz ben günden güne cökmekteyim.. Hastaligin biri bitiyo biri baslio sanirim en iyisi soyle sicak bi ulkede tatil benim icin. öyle yani isterdim iste .. :( Tabi tabii kübra kraliçe hazretleri isimiz yokta caniniz istiyor diye sicak bi ulkeye yollayalim hemen sizi !
Of ya sanirim en iyisi birazcik uyumak, napalim simdi yalniz yalnizda kar altinda yurumek fotograf cekmek abes kaçar. Olaydi söyle montunun altina kafami sokabilcegim iri yari uzun boylu biri eyi olurdu.Benlen yurucek biri olaydi eyiydi ..
ilgiye ihtiyacim var benim ya. Hastayim ben biri benlen ilgilensin.. Annem nerde :( karda kista disarda kadin :(

Etiketler: