sevindirik oldum ki ben :)

Vay anasini geçen berbat ve yorucu bi cuma gununden sonra daha dogrusu onumde berbat gecicek bi hafta sonu ve haftanin geldigini bilen ben , ayriyetten disimi temizleticem diye doktora disetlerimi parçalattiran ben yanliz uzgun ve hayattan bezgin bir sekilde eve geldimki . Ne göreyim ?? :D Paketler mektuplar felan fistan :P Kendimi bi an ünlü bir sahis gibi hissettim , baktim bana uzaaak diyarlardaan Londradan ve Turkiyedeen paketler gelmis . Hobareeeey diye göbek atiyordum ki gördügüm o kucuk ayiciga sarilinca herseyi unuttum , paketleri mektuplari ,, bana ayicigim yeter diye . Meger nede ayicik meraklisiymisim ? :D Malum bana alinan ayiciklara ayicik bile denmez , hepsi bi karis , ama bu onlar benzermi ? Hop hop kucagima aliyorum ziplatiyorum minciriyorum onda ben Bebisimmii goruyorum yaa :D Dün gece bile ona sarilip yattim lütfen , benim bebis uzerini parfum sisesini bosaltmis malum misss gibi bicir bicir oh surekli burnumun dibinde.. Ablam yedigi mandalinadan sonra ellerine aldi ayicigi , simdi birazcik mandalina ve parfum karisimi bi kokusu var ama olsun napalim boyle odun bi ablamiz olursa olacagi buydu :D
Herseydeen once bana berbat gecmis gunumu ve gelecek gunleri unutturan cancagizimaa tisikkirlerr <3
SEni çok seviyorumm  , seneye ordayim napip edip gelicem  :D Kucagini açmis beni bekliyor olabilme ihtimalini bile seviyorum <3
Mektup bu arada sahaneeee !!  Benim yazdigim mektuptan anladigin uzere ben beceriksizin tekiyim..
Senin dogumgununu iplee cekiyorumm :D Ahaha 22 haziranmis yaa yok hayir gelmesin madem iple felan cekmiyorum tamda sinav gunume denk geliyo kiz :D senin dogumgunun ugurlu gelsinde bana sans getirsin :D Su sinavlari geçeyimde diplomayi kapayim pliz :P 
 Insallah hersey gonlunce olur kuzum , insallah hersey diledigin gibi olur sakin kendini uzme , bak kalk git projen felan varsa bitir ha sonra icin icini yicek :D Depresyonlara sakin ha sakin girme , umarim bi 20 sene sonrada hala bugunku gibi neseli mutlu umutlu kalirsin :P

          






















Eveettt 18 Todayy :D aynen sukur buyuyebildik azcuk :D Coook cokk tesekkur ettim balim , 
Wo hen hen hen ai  ni bunu unutma taammi <3  



Babamin yolladigi lokumlarin fotograflarini cekemeden mideme indirdim :D Canimsin <3

Etiketler: