Selvi boylum kara atkilim yirtik donlum..

Tamam kar yagdi süper bugun sadece bi saat dersim oldu ama cok igrenç ya böle devam edicekse gitsin su kar bi zahmet.. Kar denen bisey kalmadi gerçi .. Butun sehri buz kaplamis sanki.; Sokakta nasil dikkatli yuruyorum tahmin bile edemezsiniz , ben sakarimdir göt üstü çakilirim mazallah.. bi yerlerim kirilirda..
Neyse dikkatli olmamin sebebi benim arkadasin bu sabahki dususunden sonra dizini elledigimde kocaman bir patates edasinda elime gelen kitle.. Nasil sismis öyle hayret ettim ..ben sakarim o benden beter..
Neyse bugun derse gitmeden once biraz erken bulustuk , kirk yilin basi kar yagmis fotograf cekinelim diye.. Hos fotograf cekinecez ama ne o ne de ben bi ugras vermemisiz , paçoz paçoz karda debelenirken cekindik iste buldugumuz kar kapli futbol sahasinda.. 

 40. denemede beni havada yakalamayi basarabilen gelecegin ünlü oskar ödülü alacak arkadasa mersiiii diyorum.. hoplaya ziplaya bi kaç kilo vermisimdir kesin.



















Hii cok severiz biz birbirimizi :D






oha cok sisko cikmisiz be ..
aman neyse nasilsa gorucuye cikmiyoruz :p
zaten kicimiz donmustu sanirim bu fotoyu cekinirken..













Bir kaç kucuk operasyon geçirdikten sonra klas bi hal almis fotograf..



































Bazen beni cok sinir ediyo , ama heralde anlasmamin en buyuk nedeni ayni seyleri ayni anda dusunuyo olmamiz , empati gibi bisey olustu aramizda , en güzel yönüde elestirilere her zaman acik olmasi , eger bisey beni sinir ediyorsa direk yuzune soyluyorum ve bu onu hic rahatsiz etmiyo , benim icinde geçerli o bana ne soylerse soylesin kirilmiyorum alinmiyorum sanirim birazda tinlamiyorum neyse.Iidir iyi.. Temiz kiz hic deilse , gelecegin yonetmeni yahuuu söz verdi beni bi filminde oynatacak..

Etiketler: