Sadece..

 Kaptan! Türkiye'de inecek var...


Ot gibi geçmiyordu hayat , huzunlu sarkilar dinleyince birini dusunmemek agir gelmeye baslamisti .. 
Herkes sevdiginden bahsederken, mutlu veya uzuntulu oldugunu soylerken benim angut gibi " heee " demem biktiriyordu.Film izliyordum uzulemiyordum , birini ozlemek ne demek bilmiyordum , ask nedir bilmiyordum ,heyecan nedir bilmiyordum, tutku nedir bilmiyordum .. Sarkilarda aglayamiyordum .. Hic kimseyi anlayamiyordum..Hayata beni baglayan , hayallerimi susleyen , gelecek planlari yaptigim biri yoktu..Gece yatarken  sadece birini dusunmek istiyordum  ve gerekirse uykularimi bolmek onun icin ..; Bazi fedakarliklar yapmak istiyordum.. Gülerken gözlerimin ici parildasin istiyordum, sadece birini sevmeye ihtiyacim vardi ve elimin altinda sen vardin..Hepsi bu ,  buyultecek birsey yok.Yine ihtiyac duyarsam yeniden birini sevebilirim.Su an herseyin boylesi cok daha iyi..
Durucam durucam turnayi gozunden vuracam tey teyy :p

Etiketler: