Pisssss

Ablam usengecliginden yatagindan kalkip elimdeki bilgisayara uzanamiyor eee sesini yukseltmeyede usendi tabi su anda telefona saldirmis durumda , hayatimda hic 10 dakka icinde bu kadar kufur icerikli mesaj almamistim..
Dersim yok yarina napim birazcik internette takilayim dedim , begendigim bi dizi de yok..
O da gitsin kitap okusun canim ! zaten bugun cok sinirlendim oglen okuldan gelmisim hanfendi bilgisayar onunde göt büyütüo  ben acligimdan gebermek uzereyim spor dersinden cikmisim .. kiz iki yumurta karistirmamis kardesim gelince yesin diye. Sonra niye kopek gibisin kubra ?..
Nasil olayim yahu. Sende yumurta karistirsaydin. Salcali salcali mis gibi.Niye karistirmadin ? Bes dakkani almaz di höh.Ben yemek yapinca löp löp midesine goturmeyi biliyor ama cadaloz. Pis yaaa uyus yatagini barim duzeltir insan..
Pis pis pis pis pis ..
Napim kizim beni sinir etmeseydin bende yazarim bole  tikir tikir herseyi..

Hahahah bide siz bunu evde internet baglantisi kesildiginde gorcektiniz , elektrik elektronik muhendisi zannederdiniz.. Nasil ugrasti nasil ugrasti ..;D sonra yapamayinca uyuyup kaldi snra ben bi elime aldim bilgisyari hoooop internet geldi..
Ne marifetli gizim yehuuuu. :D

Etiketler: