ölümsüz asklar.

 
Sevmiyorum lan sevmiyorum malmisin .

Saka yaptim seviyorum lan , bu arada gömleginide parçaladim perdon.
Hemende sevindi hehehe. Azcuk naz yapar insan.

Zaten en karizmatik adam gider köydeki kiza nasip olur , bizde buralarda yalniz takilalim..

Annem :( en sevdigim film len :( en sevdigim film bile kötü bitiyo .. Hemde cevabini hala daha bilmedigim bi soruyla basbasa birakarak.. Sevgi emekmiydiki neydiki ?



Yatmicaktin o sarisin kariyla oglum , böyle bakakalirsin iste sonra. pis.
Samet onu babaliga seçmisti :((

 

Cok seviom ben sizi ya :( Cok saçmalionuz bazen ama seviom iste :(
 


Begendigim bi sahne .. 






Yerim sizi ya..
Ben dandik ask hikayesi , siradan tanismalar ve monoton bi hayat istemiyorum kardesim olacaksa söyle efsane gibi bisey olacak.
Haksizmiyim ama ..

Etiketler: