off be.

Dün arkadasla kararlastirmistik, bugun sabah okula gitmeyecektik.. Az önce mesaj atmis otobusler geçiyo ben duraktayim okula gidiyorum diye. Vay pisss vay hemende nasil satti beni.. Hani gitmeyecektik , hani soz vermisti nerde simdi o sozler..? Tamam örnek olarak benim okul hayatimi alsin istemem ama simdi beni dinleyecekti tabi anladi.. Manyak okula giderken kayip dusmus donu delinmis felan.. Neyseki okula gitmis zoran seren ama ogretmen gelmemis bu sefer.. Amma güldüm ha.Yazik hepsine sabahin korunde su kista ayazda kalkip okula gittiler :D bense sicacik yatagimda kucagimda laptop ilerde cocuk sahibi olma sansimi yavas yavas azaltmaktayim.. Yok bunlar simdi radyasyon felan yayiyormus ya hani ondan sey ettim.. Kucagimiza koyunca neden sorun oluyor anlamadim , yuzum mesela ekrana dönük ama yuzumuzde bi deformasyon olmuyor .. Olan yine benim yavru vatana oluyor..
Neyse zaten dün gecee yatmadan önce tencereden bana göz kirpan cazibesine daha fazla dayanamayip yedigim bi tabak topalaktan sonra yogun bi mide bulantisiyla uyumaya çalistim , saat 3e dogru felan yatmisimdir ama 8de ayaktayim.. Aferim bana..
Bogazimda hala aciyo ya nasil bir aci böyle tarifsiz.Genzime birikmis olan sümük tabakasini tukurmek icin elimden geleni yapiyorum ama olmuyor.. Yolunu sasirmis benim sumukler burun deliklerimden akacagina kisa yoldan mideme mideme akiyorlar iyyyy kuscam simdi valla öyk.
Her ne kadar kendimi kötü hissetsemde sabah sabah orhan gencebay dinlemek kadar güzel bisey yok , kendimden geçmisim..


Belkii sana gore eski kafayimm , bir askla yetinen anlayistayimm..
Belki isteyipte yapamadigin zorluklardayim .. Aklim takildi..
Anlat bana senii aklim takildi..


Hastayim müzige ya..
Bazen cok kro takildigimin farkindayim..
Her ne kadar cogu zaman yabanci pop dinlesemde , aslinda en guzel sarkilar bizim damar parçalar yaa gerisi bos ..
Icimiziii tarifsiizz bir korku sardii , askimii dusundum aklim takildiii ..
Acik konus benlee , dogruyu söyle nedir bu tavirlar bu gidis böyleee ..

Etiketler: