Monologue 2 !

sana 1 aylık bedava bir ucus bileti verseler nereleri gezmek isterdin?
1 ayda gezebilcegim kadar heryere giderdim , bi çin hayalim var bi new york hayalim var e bide turkiye turu yapsam fena olmaz dimi ama :) fotograf cekiniriz bol bol feysbuka koruz :D
sadece sunu yasayayim sonra ne olursa olsun ölsemde gam yemem dedigin şey?
Torunlarimi goreyim sonra ölsemde gam yemem nasilsa bi 70 sene yasamisim yeter :D
asla affetmeyecegin seyler?
ihanet,yalan,dolan,arkamdan konusma bu kadar
Hayatta en cok korktugun sey?
Hevesimin kursagimda kalmasi :(
Birine kizdigini nasil belli edersin?
Bilmiyorum ama genelde hemen anlasilir :)
Sence dostluk aska veya ask dostluga dönüsebilir mi?
valla dostluk aska donusurde askin dostluga donustugunu gormedim ^^
En büyük hayalin?
Hayallerimi gerçeklestirmek , zirveye kosar adim tirmanmak ve tahtimi kimseye vermemek , ask evlilik coluk cocuk sonra gelir nasilsa kariyeeer olsunda :D
Hiç sanal ortamda tanıştığın birine karşı özel bişeyler hissettin mi ve böyle beraberlikler hakkındaki düşüncelerin neler ?
eet cok boktan bisey ama hic tavsiye etmem :D bidaha aslaaaaa diyorum.
En büyük merakın nedir?
bilinçaltim
Anne olmak senin için ne ifade ediyor ?
Dunyaya gelme amacim belkide , Insallah allah bana o mutlulugu yasatir birgun.
derdini içine mi atarsın ?
eger birisyle derdim varsa icime atmam bi sekilde karsidakine aktaririm ama evet cogu zaman kendi icimde kopan firtinalar bende kalir..
Kendinden bi kac yas büyük biriyle evlenir misin veya beraber olur musun?
ben 23 o 25 olacak ve evlenecez :)
Hic insanlara olan güveninin tamamiyle sarsildigi oldu mu?
Oldu bi kaç sefer cok yikici bi durum , bi kere gittigi zaman bidha asla yerine gelmiyo güven ne yazikki.. ve guvenimi kaybettigim insanlar benim icin hala cok degerliler..
Sence güzel bir askin sirri var midir varsa nedir?
Yoktur  bulan varsa sölesin belki lazim olur.Karsilikli anlasma felan hikaye onlar , ask yaptigin fedakarliklarla olculur ..
Iliskilerin katili nedir sence?
Guvensizlik arti sevgi eksikligi ya evet hepsi bu , sevgi herseyi asmaya yardimcidir o yoksa zaten hrsey biter yiter gider :D
Hic birine karsi nefret hissettin mi?
:D kendimden bile nefret etmisim soru mu bu simdi
Parani en cok neye harcarsin?
Bogazimaa :p
Cok para harcayip keske almasaydim veya harcamasaydim dedigin bisey var mi?
yok.
Hayatin zorluklari nedir sence?
Gozumuzun surekli yukseklerde olmasi , ve insanlarin artik sadece cikarlari icin yasadigi bi dunya , kimse kimsenin umrunda degil gerçek sevgi yok hc birsey yok..
Hic ask icin kendi kisiliginden taviz verdigin oldu mu?
oldu
Tarihte en taktir ettigin lider?
ATATURK
yalnızlığindan yakınan bi insana nasil teselli verrsin?
Bende yalnizim gel yanima derim :d
bigün hepmizin sonu toprak malum..arkanda bıraktıklarından en çok napmalarını istersın?
Cami felan yaptirsinlar ya :( beni guzel hatirlasinlar belki kotu gorunuyorumdur belki bencil davranislar sergilemis olabilirim ama ben hayatimdaki hrkesi cok seviyorum ki..
Bugünün yarından çıkarı nedir?
Yaptigim hatalari tekrarlamamak ama sanirim ise yaramiyor.

Etiketler: