Monologue 1 !

Cuma aksamidir normaldir , affiniza siginirim..
Kendi kendime sorular sorup cevapliyim dedim :D bu cevaplari Bi kaç sene sonra okudugumda hayatimda nelerin deistigini görmek istiyorum , su bakis acisi meselesi var ya iste o , acaba açim nereye kayicak.
Merak ettim oy$.

-Hiç keşke başkasının yerine olsaydım dedin mi?
  Tamamen bskasinin yerinde degilde hani mesela aaa sunun basarisi bana geçsin hmm sunun ask hayati  gibi hayatim olsaydi lan cokmu sey istiyorum dedigim zamanlar olmuor degil hani.
-Kaç yaşındasın?
18,2
-Seni genelde kaç yaşında zannediyorlar:
20 felan , cocuksu takiliyom ondan , giyiyim mini etek bide topuk 25ten asagi gostermem.
-Burcun ne?
Oglak , yukselen basak ay burcumda boga ! :D
-Saç rengin?
eskiden siyah gibiydi sonra kizila donustu yakinda havuç kafa dolanacam..
-Hiç saçını boyadın mı?
Hayir .. boyayacam ama cesaret edemiyorum :D
-Gözlerin ne renk?
Kahve :D yani renksiz !
-Eğer gözlerinin rengini değiştirebilseydin değiştirir miydin?
Tabikide hayir !
-Gözlük veya lens kullanıyor musun?
Hayir ama gozlerim cok fazla ii gormuyor uzagi , belki bi kaç sene sonra su yazdiklarimi okurken dort göz bi kubra varolucak..
-Vücudun hakkında dşüncelerin ve kendinle barışık mısın?
Barisigim anam niye barisik olmiyim yani nolmus boyum uzun ayagim uzun elim uzun kolum uzun , agzim fincan .. Bi kere bana essek gözlü derler höh.
-Vücudun hakkında 5 gerçek söyle:
Burnum yandan bÿük,
4 tane benim var ikisi gobegimde digerlerini bosver ahah :D ,
parmaklarim yamuk yumuk ,
belim 65 cm
Kalçalar 95..
-Şuan üzerinde çalıştığın bir şey:
Blogum :D:D
-Neredensin?
Fransadan , Paristen yani modanin kalbinin attigi yerdeen dermisim , yok la okyanusa yakin bi yrlerde sayilirim ortada kiyida iste aman öf.
-Herkese karşı nazik misin?
Ee karsidaki kutukse ben napam ?
-Kişiliğin hakkına 3 gerçek söyle:
Sabirsiz , kotumser ve kinci .
-Biri senin hakkında hiç kötü bir dedikodu yaydı mı?
KIm ne yaysin ya :D bisi olsada ben kendi hakkimda yaysam :D
-Bir peluş hayvanla beraber mi uyuyosun?
Nerden bildin :(
-En çok ne hakkında düşünüyorsun?
Lise diplomami dusunuom su siralar derslerden bunalmis biri olaraktan .. nasi alirim ne ederim sonra ne okurum iste bunlar. Zaman kisitli ve karar vermeliyim lol
-2 alışkanlığını söyle:
Bilgisayari acar acmaz bloguma bakmak ..
Yatmadan once süt icmek :D
-Olayları kafanın içinde tekrar ediyor musun?
Evet ama kendi istedigim gibi degistiriorum , mesela bisey oluo ulaaaaaan niye bole solemedim yaa ne kadar salagim diye kendi kendime soyleniyorum ve hikayenin sonunu ben belirliyorum yine bebegim
-Odan hakkında 10 gerçek söyle:
Odama tepeden bakiyorum .
Ders çalismak icin masam var ama bir kere bile oturup ders çalismadim , yerlere yayiliorum.
Kapinin arkasinda iki kazagim ve bornozum asili. ( kazaklari katlamaya usenmisim )
Elbise dolabinin ici savas alani gibi..
Yatagin dibinde kucuk komidin yok iki cekmeceli.. bizde bildigin televizyon masasi var ahahha ( atmaya kiyamadik)
Kaloriferin ustunde pelusler var.
Coraplarim ayakkabi kutusunun icinde.
Bu kadar ya 10 etmedimi. höh
-Hiç ölüme yaklaştın mı?
Moralmen yaklastigimi hissettim ama her zaman toparladim kendimi eeee kim yildiracak beni , hedefi olan insanim cicim.
-Kendin hakkında sevdiğin ve sevmediğin özellikleri söyle:
sevdigim : ( 10 dk sonra ) Sevdigim ozellik varmi la ? Ha caliskan sayilirim , e mutfakta becerikliyimdir belki evin baska yerlerindede becerikli olabilirim bilemiorum :D , aciksozluyumdur , komik sayilirim  bazen , kendime guvenirim , hayalperestim , kafama koydugumu yaparim , hedefim her zaman en iisi olmaktir .. Baskada yok öf. :D
sevmedigim : kinci , karamsar , ketum , kirici , usengeç , duygularini belli etmeyen , sabirsiz , uykucu , ayi , okuz , camis diye devam ediyo .
-Hayatın hakkında bilinmeyen bir gerçek:
Yok yani hersey bilinir .
-Facebookta resimlerin var mı?
Olmamiii :D
-Kendini bir cümlede/kelimede tanıt:
Bir tas has hosaf .
-Günlük hayatta uyarak yaşamaya çalıştığın bir söz.
Buda geçerrr , buda geçer dayanmalisin , alismalisin ...
-Yalnızken yaptığın en garip şey:
ellerime bakarim , yada aynaya bakip kendimi baska yerde hayal ederim ha bide roportaj veririm birilerine ama kime bilmiorum.
-Fark etmeden yaptığın bir şey:
Tirnaklarimi yemeeem.
-Değiştirmek istediğin 5 şey:
Yasadigim sehir ,
Okudugum bölüm ,
Huylarim ..
Hepsi bu
-Bir gün içinde kiminle beraber olmak isterdin ve neden?
Babamla birlikte olmak isterdim o bana kendimi degerli hissettiriyo ve hakkaten su an en cok onu ozledim..

Etiketler: