Kolej zamanlari..

O zamanlar iidi hersey ya , saçmalayip guluorduk mesela ..heleki son senem tam anlamiyla mukemmeldi cunku bi trimestr'de en az 30 gun gitmiyordum.Napim canim istemiyordu bazen sadece sevdigim derslere gidiyordum.Ama cok egleniyordum ya , oh kafam bos gonlum hos modunda takiliordum .. Derslerimde acayip superdi..
Hiphop yapioduk bide carsamba gunleri , daha dogrusu yapmaya calisiyorduk , boyle dusunurken dusunurken arkadasimla cektigim videonun gifini buldum . ahah :D

Coh pis gülüorduk lan , bu kizida ne zamandir gormuyorum gecen sene felan gorusuyorduk ama oda sevgili bulunca degisenlerden cikti :))
Neyse canim napak ölekmi ? :D

O zamanlar ablamlada cok pis gülüorduk video felan cekiyorduk :(
Bidaha cekelim kiz . Nölüür yeni konseptler bulalim :D

 Ustune göktasi dusen kizin drami .. Yakinda sinemalarda.
Bu arada cok anirarak gulmusum ya farketmediysen farket simdi :D

Herneyse gece gece bunlari  dusunup gulumsuyorum angut angut ekrana bakarak..

Hazir gulumsuyorken uyusam iyi olucak ! :D 

Etiketler: