J'espere..


Tek kişilik yatakta uzanmış, çift kişilik hayaller kuruyorum..


Kucukken annem bana zenci oyuncak bebek alcakti almadi ..
Paten alin banaa ben kaycaaaam diye haykirdigimda duserim diye onuda almadi.
Pateni anladikta zenci bebegin bana ne gibi bi zarari olabilirdi acaba diye dusunuyorum.. Neyse tikandim..
Her zaman sinif baskani olmak istedim , siniftaki serefsizler bana oy vermezlerdi .. Dingiller.
Tamam bunlardan geçtimde , birinci sinifta hayati'yi , ikinci sinifta veysel'i , ucuncu sinifta umut'u , dorduncu sinifta Abdullah'i sevmistim lan ben , hic biri bana karsi ilgi duymadiydi aq , bitek sahin ilgi duyuyodu , bu arada tum sahinler beni buluyo ya hayirlisi öhöm.
Her zaman saçlarim uzun olsun , salina salina okula gideyim isterdim..Ama annem hep kisa kestirirdi "paten kafa" yada " aslan yelesi " her seferinde sadece annem bana yakistigini soylerdi..Mal gibi olurdum biliyorum..
Her zaman buyursun diye alinan XXL elbiselerle cocuklugum geçti aq.
Surekli nezle olurdum, vucudum antibiyotik deposu gibi olurdu..Burnum tikanirdi , kipkirmizi olurdu , yara olup kabuk baglardi .. Bok gibiydim ben ya:D
Tamam ama tek birsey vardi , derslerimde cok basariliydim..  
Kahretsin su anda lisenin kutuphanesindeyim ve gozlerim kapanio, zaten su lanet olasi klavyedende yazamiorum dogru duzgun.
of puf püfff
Evee gitmek istiom ben yaaa , banane alman ideolojisinden banane Marx'tan bananee bananeee , yapmicam lan odevini basini beyliye çiksin aq fen bolumunde felsefemi olurmus angutlar.

Etiketler: