Hani..

Hani ertesi gün önemli bi sinav vardir , hani geçen sefer kotu not almissindirda " neyse otekine ii calisirim ortalamayi kurtaririm " demissindir.Hani o ders matematiktir ve igrenirsin ya.
Hani eve gelmisindir , sirf ders çalisman gerektigi icin , ertesi gün sinav oldugu icin erkenden uykun gelir ya..
Hani çalissanda çalismasanda o sinav kotu geçecek bilirsin ama çalismasanda icin rahat etmez ya öyle birsey iste ..
Anlamissindir.


Noluyo ya bu nette ne kadar cok bakilcak sey varmis  böyle hepinizmi sinav gunune denk gelirsiniz !
Heyt beea , zaten bugunku biyoloji notum cuk oturdu bana..
Yarin kazik yemis gibi sinav kagidina bakacam zaten onu biliyorum o ayri zaten..
Hani ben biyolojide iyi idim.? Iyi olmam lazim diplomami almam bu derse bagli..
Of yea saat hemencecik 8 olmus.
Alicilar inesice su ogretmende bi turlu hastalanamadi , 50 yasinda grip ol bi atesin ciksinda bi yat evinde geleme bea.!

Bu arada otobuste iki saat yanimda oturupta sonra duraginda inceginde osurup gidenlerden nefret ediyorum.Bu kadarmi acimasiz olur bi insan ya ? Baska biri gelip oturuo yanima , ben osurdum saniyo.. Hayir neyseki yagusuklunun biri oturmadi ama ya olursa bi ihtimal dimi .. Lutfen gazinizi acik havada cikarin.Mersi.

Ha bu arada dersten bisi anlamadigini soleyipte cok super bi not alicak olan kavak boylu arkadasada selamlar.. , ha tabi pazar gununden beridir bu sinava çalisan diger arkadasada selamlar.. Her dersten iyi not alan arkadasada selamlar..

Neyse yarin kopya cekicek olan bana bol sanslar !
Matematikte kopyami cekilir lan ? demeyin..
Bazen ise yariyor gibi gibi ..




Odam boyle olsaydi ebemde çalisirdi !!
Su an ranzada tabutun icinde gibiyim .
Kafaya koydum .. Bende yildizlari seyredeerek uykuya dalicam bigün..
Yaz gelsinde köyde dama dössek serer , sivrisineklerin viziltisiyla yildizlarin altinda sevisirim.
Sevismek ah ne hostur yildizlarin altinda ..
Sacmalamak ah ne hostur , ranzanin altinda ..

Etiketler: