Ejderha senesi..

Lisede gece duzenledik , yeni yila girecez diye..
birinci siniflarin sarki soylicegini , uc bes kisinin siir okucagini ( biride ben ) , bikaƧ kisinin sarki soylicegi , Cin'in bol bol ovulecegi bi gece olcagini biliyordum ama pasta cikolata icecek felan vardir diye gittim..
Gitmez olaydim..
Iki kucuk dilim peynirli tart yicem diye saat onbire kadar bekledim.
Lan diyorum kubra su an evde bilgisayarin karsiisnda mayismis , tam yiyilcek icilcek sicilcak ortamda buluncaktin .. Ne diye kalkisirsin siir felan okumaya . Simdi ogretmene soz vermisim super cince aksanimla siir okumaya..Gitmesem ayip olacak diye gittim.
Kakalak gibi ordan oraya cizittim durdum. Ha bide koro halinde sarki soyledik elinde tek mikrofon olan bendim.Agzima agzima tutuyorum tek benim sesim duyulsun diye.. Olede olmus zaten , benim selvi boylu arkadasim sesimin berbat oldugunu tekrar bana hatirlatarak star olma hayallerimide aldi goturdu.Lan benim ses bu cinli gacilarininki gibi ince degilki , koysunlar bi muslum baba bak nasi soyleyecem...
Baska arkadasta  I am sexy and I know it denen sarkidaa oynadi. Koyacaktik oraya bi mezdeke gorceklerdi kim seksi.
Heyt be.. 
Resmen zaman kaybi. Bosu bosuna hemde !

Etiketler: