Cok bo$.

delimiyimne:

oyy :)



Yine bombok ve bombos geçen bir haftasonunun ardindan sizlere merhaba diyorum :D 
Igrenç , sinavlarla dolu , hastaligimla bas etmeye çalistigim , sabahlara kadar kopya hazirlicam diye ugrastigim , kopya hazirlarken dersin yarisini ogrendigim , sinav sirasinda yakalanma riskine karsilik bi gozum ortmende bi gozum sinav kagidinda , aksamlari pert olmus , oksurukten uyuyamadigim bi haftadan sonra umudum su guzel haftasonundaydi..
Gezecektim , yiyecektim icecektim ve en önemlisi uyuyacaktim ! 
Ama nafile , cuma aksami yatagima uzanirken Allahim nölür uyuyimmm nölür diye yalvara yalvara anca 3e dogru uykuya dalmisim.Ama 6 da bir oksuruk kriziyle uyandimki sormayin.Gozlerimi bi açtim agzim açiik uyuyomusum megersem.. Igrençsin kübra dedim. Bok gibi uyuyon kizim ya. Azcik melek gibi uyu söyle bakanin gözü gönlü acilsin.. Bazi romantik asiklar derler ya " seni uyurken seyredebilmeyi cok isterdimmm " diye.. Bence oyle kisiler ben uyurken benden uzak olsunlar. Guzellik uykusundan ziyade komada gibiyim ben , ha gittim ha gidecem.. Hssktir horluyommu acaba bide ben goril gibi ? üf neyse. Bende ilerde esim uykuya daldiktan sonra gömülürüm yataga artik..
Neyse iste cumartesi sabahi 6da uyuyamadigim ve bogazim yandigi icin güne zirlaya zirlaya girdim. Ama nasil agliyorum sanki kolum bacagim koptu. Alt tarafi uyuyamadin be gizimmmm diyorum kendi kendime ama olmuyör. Gozlerimden yaslar incik boncuk seklinde ustume dokuldu  , suratimda cizgiler olusmaya basladi.. Karanlikta salona gitmis agliyorum .. Sonra bi baktim kiz ne guzel agliyon sen böyle dedim :D Oskara adaysin su an , orda elime su sisenisi alip oskar torenindeki konusmami yaptim (hickira hickira ) " oo I want to thank - boyle deniomu acabaa :D - my mum , dad I love you so much , ablaa you too , beni desteklediginiz icin thank youuuu , bu odulu sevgili ulkem icin aliyorum ühü ühü ühü " sonra boyle zirlarken zirlarken annemin yataginda buldum kendimi orda agzim açik bir sekilde uyumaya devam ettim. Yaa kesin orumcek felan girmistir agzima offf.. Insan hayatinda en az 2 tane orumcek yutarmis ya.. Ben kesin dün yuttum ilkini. :(
of of of ... :((

Etiketler: