Cifte dogumgünü.

Dün kuzenimin dogumgunuydu.. Vay sipa vay 9 yasinda olmus.Dha dün sarisin ela gözlu dünyalar tatlisi bi bebekti.Benim simdiye kadar en çok sevdigim bebek. Bencilligimi bi kere daha kanitlamis bulunuyorum. Nedenmi ? Ben kuzucuma ölürdüm çunku oda beni severdi ama sadece beni.Hep benim kucagima gelirdi hep birlikte oyunlar oynardik.Eger ben varsam baska kimseyle ilgilenmezdi.Annesi kizardi bazen küserdi evin bi kosesine duvara karsi soruturdu.Bende gidip sarilirdim, gonlunu alirdim..Haftada en az 2-3 kez parke götürürdüm felan. Nankör velet. Simdi halimi hatrimi sorarmi hiç.. Meraba meraba gelir öper tamam.Orda kalir.Keske hiç buyumeseydi ya.


Tipine öldügümm :D










Harry Potter :D













Aslinda gitmicektim ben bu dogumgunune , rahmiyle ayni gunde dogan baska kucuk bi turk kizi var , yengemin bilmemneysi oluyor.. Yani hiç içli disli deiliz.
Asosyalligim tuttu.. hayir gitmeyelim diyorum, gitmeyeeelim.
Neyse amcam aradi felan. Gittik.. Orda 3 bes tane 30 lu yaslarda karilar vardi , amcam orda turku soyluo eline sazini almis bunlar gelmisler " biz oynucaz ama lutfen uyuttunuz bizi " felan diyorlar. Agizlarini burunlarini kirmak istedik ailecek. Lan dana canli muzik bulmussun daha ne istiyon.. Azcik slow parça çalalim sonra zaten burasi flash tvye dönücek merak etme..
Valla kalkip oynamicaktim ama sirf bu kokoslara inat butun pisti ele geçirdim ve butun aksam boyunca bi kere bile oturmadim.. Ohh iyi olmus apisti kaldilar valla hepsi . bende iyice bi desarj oldum.Kendime geldim.Dogumgunu pastasindan 2 dilim yedim huh..
Zaten bunlar türkmü ben anlamadim da. Kadina türkçe konusuyorum fransizca cevap veriyo.Aramizda cok acayip bi konusma geçti. Bi ara ata demireri taklit etti güldüm mecburen.. Bisi anlamadim çünkü. Aaa yalandan gülmeye üstüme yoktur.. Gerçi beni ii tanisaydi anlardi ama neyse.Hem bu kari beni feysbuktan silmis lan. Vay dana vay.Hem gelio konusuo hemde silio pis.Aman ya silerse silsin.
öff püff afffraa taffraaa

Etiketler: