Cekim gücümü unutmusken..


Bu sabah kalktim dislerimi fircaladim , ustumu giyindim cantami hazirladim baktim daha 45 dakkam var .. Annemin yanina uzandim.Uzandim uzanmasinada yarim saat sonra kalkicaktim. Resmen bi saat uyumusum.Uyudum evet ama her kim olursa olsun o uykudan uyanmak istemezdi.
Uzun zamandir ruya gormuyordum , daha dogrusu boyle guzel bi ruya gormuyordum.
Aslinda ruyanin guzel bi yani yok , eskiden dizinin birinde gordugum adam ruyamda bana asikti la. Anca rüyandaa zateen dedigini duyar gibiyim.Icimden gelen seslerde ayni yönde.. Ama cok mutlu oldum ya.
sonra kendime kizdim , ruyamda adamin evine daldim resmen , cocuk orda calisiyo bisiler yapio ben bingonun ahiri sanip daldim.Sonra kanapesine uzandim oda isini gucunu birakti karsima geçti ve sohbet etmeye basladik yok efendim zenginmis ama boyle mutevazi bi sekilde yasamayi seviyormus bilmemne ,; bende suratina bakip bakip gulumsuyorum oda gulumsuyo , gulumseyince gamzesi gorunuyo. icimden hep gulsun diyorum , diyordum dedim ve gozlerimi açtim . Hassktir saatte geç olmus ama hayirrr ruyamin devam etmesini istiyorum kendimi hic bu kadar uyumaya zorlamamistim ama ruyam devam etmedi orda bitti. O gulumsedi ben gulumsedim , sonra ben uyandim o gitti , ölüm gibi bisi oldu ama kimse ölmedi. Sacmaliyorum sanirim.Ama gerçek gibiydi lan valla bak..
Sabah sabah adamin biri bana guldu diye sevinirken , bugun cok guzel geçicek lan kesin guzel bisiler olcak dedim. Ve kalktigim gibi evden ciktim otobus duragina dogru ilerlemek icin..
yolda tuhaf tuhaf yuruyen biri vardi oda duraga gidiyodu. Adamin agzindan sari sari salyalar akiyordu. Aliskinim ben böle insan dolu zararsizdir dedim gittim bende duraga.. Ustume ustume yurudu ve " tanisiozmu " dedi. Bende HAYIRRRRRRRR diye bagirip topukladim. Uzun zamandir birinden bu kdar tirsmamistim  beni öldürcek zannettim aklima binbir turlu sey geldi.." Bi deli tarafindan tecavuze ugrayip on iki yerinden bicaklanan kizin cesedi nehirde bulundu " baslikla ana haberlerde ciktigimi hayal ettim. Elim ayagim birbirine dolandi. Her ne kadar sabahki ruyama yeniden donmeye calissamda gozlerimi kapatir kapatmaz o deli herifin salyalari gozumun onune gelio , ve benim nehirdeki cesedim..
Hüü zaten nerde manyak deli sapik varsa beni bulur. Yakinlasan herkesmi trizomik olur yaaaaa

Batsin bu dünya , geri gelsin sabahki rüyaaa ..
Sabah sabah korkutana yaziklar olsun !!

Etiketler: