[....]


Sabah sabah güne hüzün dolu basliyorum su sarki yuzunden , kafamda dönen dusunceler yuzunden yine..
Evet kalkamadim okula gidemedim. Ama hic birsey umrumda degil.
Ben bidaha bu yasima ne zaman gelicem ki.. 
Dolu dolumu yasasam hayatimi bilemedim ki.. 
Biktim valla sirf okuldan degil su kafamdaki dusuncelerden de. Birsey olsada aklimdaki herseyi silip supurse.. Bizim elektrik supurgesi gibi bisey , haliyida ceken cinsten , ne var  ne yok alicak iki gram beynim var zten onuda alsin höh. Umrum degil. Bazen diyorum bitkisel hayata girsemde organlarim bagislansa birilerine, benden cok daha fazla yasamayi hak eden ve isteyen insanlarla dolu hastaneler.. Birinin ölmesini bekleyenlerle. Ben öleyim iste.. Napicam yasayipta ? Annemden baska kimin umrundayim ki. Oda uc bes gün aglar , arada sirada hatirlar ve belki yillar sonra unutur bile.Evet evet öleyim ben.. en iyisi. Belki daha cok cennete girme sansim olur..
Vay anasini bi sarki napti beni sabah sabah .. 
Ulan pazartesi gunu olmeyi istiyorsam ben cuma ya cikmam kesin..
Sanki hic mutlu olmucam gibi geliyo , ertelediklerimdenmi geç kaldiklarimdanmi bilinmez..
Keske yanimda hissettigim biri olsa , hayata baglasa , umutlandirsa.. 
Yoh yoh ölecem ben kesin.Zaten dogum haritamda bi tuhaf uc bes cizgi var biseye benzemeyen , ömrüm kisa heralde..
Ayyy icine dogarmis ölcek insanin hersey.
Töbe bismillah, gençtim ben daha ya :( 
Canim bari çok yanmasa ölürken.
Höh gelinlik giyemeden ölecem artik her genç kizin tabutuna sardiklari gibi benimkinede duvak felan sererler..
Paket açilmadan iade.. 
:D

Etiketler: