Bana uyan bi yukselen buldum. Mutluyum.




tey tey astrologun birine msj yazdim cevap yazmis , yukselenim Basakmis , bende dururmuyum hemen baktim vay anasinii aynii beeen ...
Yükselen başak burcunun kişiye verdiği fiziksel özellikler orta veya uzun boy ve zarif vücut yapısıdır. Saç ve ten rengi genellikle koyudur. Gözler de koyu renklidir ve etkili bakışlara sahiptir. Güler yüzlü ve neşeli bir yapısı vardır. 
ben iste ben ! 
Başak burcu yükselen kişi bakımlıdır ve görünüşüne baştan aşağıya dikkat eder. Temizlik ve düzen onun için çok önemlidir. Çevresindeki insanlarla kolay iletişim kuran bir yapısı vardır. Dostluktan çok keyif alır ve dostlarına düşkündür.
Valla ben la :D
Yükselen başak burcu kişiye hoş ve çekici bir hava verir ve bulunduğu ortamda fark edilmesini sağlar. Güvenilir yapısıyla göze çarpar. Adalet duygusu oldukça gelişmiştir. Haksızlığa tahammülü yoktur. Dürüsttür.
Tamam ya hep pozitif taraflari bulup yapistirdim tamam huh .. :(
 Eleştiri ve ortamı komikleştirmek için yapacağınız çabalar sırasında kırıcı durumlar yaratabilir. Sizin çok eleştirici yanınız vardır ama, kendinizin eleştirilmesine hiç dayanamazsınız. Başınız sıkılınca kabahati başka birinin üzerine yıkmak işinize gelebilir. Ancak duygularınızı saklamayı becerirsiniz. Sizin çok evhamcı ve korkuları olan birisi olmanız şaşırtıcı değildir. Öncelikle hastalık hastalığı gözle görülür şekildedir. Bu nedenle çok titiz davranırsınız.
 Taam ya duygusal kirilgan insanlar benden uzak dursun madem huh. benim yaptigim elestiriyle yikilan cok insanlar gordum peki ama neden yikiliyolar cunku gerçekleri soyluyorumda o yuzden ! Napim ? :D 
Beni elestirmeyin oyarim.
Aman oymam tamam. Hastalik felan bulasir. Oydururum baska birine o zaman huh.
  Evlilik konusunda çabuk karar veremezsiniz. Bekar bile kalabilirsiniz. Çünkü aradığınız mükemmel eşi bulmak hayli zordur ! Evlenince mükemmel bir eş olursunuz. 
Yukselen felan dinlemem ha adami hasta etmesin.. Evde kalcan diyo yeaaaaaaa . Pis basak burcu.Senin babanida sevmezdim..
  Aslında vücudunuz pek biçimli değildir ama, inceliği sayesinde zarif, hatta çekici gözükebilir. Düzgün bir burun ve inci gibi dişler göze çarpar. Güler yüzlü ve hareketli görüşünüz dikkat çeker. 
Hem bicimli degil diyo hem çekici :( Burnumda cok duzgun sayilmaz profilden.Evet dislerim incidir :P
Ben hantalin onde gideniyim, ne hareketi.. 
:D 

Etiketler: