ayyy tahsin geliyolarr soldaaan soldaaan.

Bayilazaaaaaaam bu derslerden artik ya. Hayir kendimi hala turkiyede saniyorum simdi orda oh oglenlere kadar yamisio millet bense hala sabahin  korcagizinda okulun yolunu  tutuyorum. Tutuyorumda niye tutuyorum iki uc tane densizle gunumu geçirmek icin.
Lan bu " ayyy hic calismadim of kesin kotu not alcamm :(:(:(:(  " diyip diyipte sonra super not aldiginda gunlerce dana gibi sevinenlerden nefret ediyorum.. ! Banane lan ii not aldiysan . Banami aldin. Benimkide iyi sayilir huh..Ben sen gibi seviniyomuyum ? Zaten hic yapmadigim seydir bu , ii not alinca kotu not alanlarin yaninda sevindigimi belli etmem.. Uzulmesinler canim gun gelir onlarda ii not alir heheyt..
Yapicam diye 5 saatimi ayirdigim felsefe odevinden neredeyse geçirdigim saatler kadar not aldigim icin.. depresifim.Az bucuk calisma istegi vardi. Yok oldu.
Serefsiz adam 7,5 ne lan. Yazdigim 4 sayfanin hatrina , yorulan parmaklarim hatrina , gecirdigim saatler hatrina insan 10 bari verir.Belli zaten tipinde meymenet yok. 40 yasina gelmis hala kendini genc saniyo..  Bi bakmissin yesil , bi bakmissin kirmizi bi bakmissin mavi pantul giyip gelio höh. Boynuna doladigi entel atkisinida unutmamak lazim bu arada..
Tamam tamam itiraf ediyorum daha bu sabah bnm azgin arkadasla , sevgilimizin oyretmenle ayni vucut hatlarina sahip olmasini diledik .. ee 40 yasinda o vucut.. Masallah yani..
Azgin arkadas diyorum cunku manyak bi kiz. Daha yasi kaç basi kaç dogum kontrol hapi kullancakmis. Neyi kontrol etcekse.. Görende cinsel hayati var sanir.. Anlamadim gitti zaten ben  bu kizi , teklif eden herkesle cikiyor.. Azcuk naz yap demi , kendini agirdan sat yohh anam yohhh. Kimler neler pesinde höh.Bense yiyecek pesinde... Dün karnimin cok pis sarktigini gördügümde yemiceksin kubraa ! diye bagirdim icimden. Ama daha az once nutella surdugum yarim ekmegi mideye indirdim.Pismanmiyim ? Tabikide hayir . Varsin sarksin gözümde gönlümde biri olmadigindan tinlamiorum.
Bu fransizlar cok cimri ya. Oyle boyle degil. Hepside benden zengin halbuki , varlik icinde yokluk cekiyor zavallilar.Ben bokbogaz bi insan oldugm icin okula hergun pasta püskevit felan gotururum ve selvi boylu arkadasada veririm . Oda alir afiyetle yer , hatta sormayi unutunca isterde yer. Bizde dun okuldan cikmisiz kiz aldi cantasindan kekini afiyetle yedi kabugunu cope atti , ben hazirda bekliyorum tabi: aaaaay ne bicim insansinizz sizzz hepînizz cimrisinizz birinin gozu onunde oyle yenirmii felan filan basladim bagirmaya :D Bu bi kotu oldu bi kotu oldu ki artik ne yese ne icse ne alsa banada verir oldu oh be , iletisim neleri cozuyor teyy teyy.

Bu arada cok pis uykum geldi zibaracaaaaaam opuldunuz.
1 saatcik kestirmeden sonra okulaa devamm -_-

Etiketler: