anma arkadas..


Bi arkadasim var , son 6 aydir erkek arkadaslariyla iliskileri aynen söyle :

- Offffffff kubra cok kotuyumm :(:(:(
- Nolduu canim ?
- Bitti yaa bitti :(((

Bir kaç saat sonra :
- Canim bak sakin kendini uzme tamammi hic kimse icin degmez , o anlicak zaten hata yaptigini nasil tipis tipis gelicek saana goruceksin ( arkadasi rahatlatmak icin parmaklarimi yoran ben.; )
- Yok canim aradi baristik :)


- Yine ayrilirsaniz haber ver ben yine seni rahatlatirim yani sorun deil ben bunun icin varim dimi ???

Tam 6 aydir böyle , ben bile ikna oldum cocugun sevmedigine , arkadasim kendini kandirmaktan zerre bikmadi :)) hayir simdii kizimm salakmisin kormusunn cocuk seni sevmioo isteee diye sirnesem bu sefer kiskandi diyecek vs vs.
Zaten iliskileri yolunda gitmediginde sucu kendilerinde degilde " nazar degdii kesin zaten kimse cekemiyo " diyerekten baskalarina yukluyorlar e bende guluyorum haliyle , cunku gerçekten kiskanabilcegim ozenebilcegim bi iliski degil , Allah korusunda ole bisiler yasamiyim :D

Simdi cocuktaki sorunu anlayamadim ben zaten benim arkadasinda agzini yzuunu kircam , cocuk arama bidaha diyo , etmedik kufur birakmiyo bu hala ariyo , her kavgadan sonra ozur dileyen bu , yani ezik taraf b anlicaginiz.. Simdi cocukta bombok sebepler bulup ayrildi .. Garibim 2 gündür ölü gibi yasiyor  , neyseki bu aksam kendine gelmis. Vay anasini ya , 2 gün sonra kendine geldi ne güzel .. Peki ya sen ,? Sen Kübra ?? Sen tam bi salaksin.

Etiketler: