8 sene oldu.




Iveeet su mendebur yere geleli 8 sene olmus , ne zaman olmus hangi ara bugunlere geldik anlamadim. Daha dün gibi kirmizi montumla teneffuste yanliz basima dolastigim gunler.. Zirlaya zirlaya okula gidislerim felan.
Herkes bet bet bakardi , okula adamin biri gelirdi bana fransizca ogretmeye ,  alirdi beni siniftan tek basimiza baska sinifa gidip ders çalisirdik, bende adama bön bön bakardim. Ama yazik bikmadan usanmadan angutun birine surekli ayni seyleri tekrarlattirirdi.Bembeyaz saçli orta boylu surekli siyah bi kazagi olan herifti, ha bana bi paragraf gosterir okumami isterdi oda bu arada isemeye giderdi. Amma cok çisi geliodu bu herifin , kesin prostati felan vardi. Umarim iilesmistir.
Sinifimizda 25 ogrenci felandik. Ben sadece matematik derslerine giriyordum , genellikle beni pek sevmezlerdi , hos bende onlari hic sevmedim ya.Ben havuzlu mavuzlu problemleri turkiyede 5 dakka icinde cozerken , bunlarin matematigi cok basit geliyordu...Genellikle cok iyi notlar aliyordum ve ogretmen beni övüodu " bakin o fransizca bile bilmio sizden yuksek not aldi , ne kadar guzel bi kiz gozlere bak icine yildiz kaçmis , agzi fincan yanaklari pembe , ne harika hatun hem bi tek onun kirmizi montu var sizin yok ahahaha " felan diyodu sanirim , yani kesin bunlari söylüodu ben anlamiyordum ama bunlari soyledigine icten inaniyordum.
Sistem cok farkliydi bi kere , sabahtan aksama kadar okulmu olur lan ? Ilk gün oglen eve gidememek baya bi koymustu..Kantinde felan yiyoduk ohh onume koyuyolardi herseyi , girisi cikisi tatlisi tuzlusu derken tika basa doluyordu midem.Sonra sinifta bilgisayar vardi ve  ogrencinin biri her sabah guncel haberleri okurdu.. Yani sanirim onlari okuyodu ...Sonra her hafta bi saat satranç oynuyorduk , herkes takir takir oynuyordu benide sinifin sevilmeyen zenci cocuguyla eslestiriolardi .. Korkuyodum bn ondan. Zenci hic gormemisim ki hayatimda..
Herneyse daha sonra spor derslerinde ortada siçan oynamaya alistigimdan dolayi , judo karate eskrim yuzme felan yapmak bana iskence gibi geliyordu. Cocukkende hantaldim ben! Hem tüm bunlar ortada sican oynamaktan daha mi iyi sizce ? Bence degil.

Aslinda su fransadaki ilk gunlerimle ilgili anlatilcak o kadaaar cok sey varki neyse. Daha sonra anlatirim zaten yarin sinavim var almanca ! Scheisse ! aklim cikiyo ya su dilden , niye salagim niye ispanyolca almadim niye niye niyeeee ...
Hadi Gute Nacht ! Yada guten nacht ! yada Gut nacht !  ( gece disimiydi erkekmiydi yaa ? Yoksa hic birimi?)
Neyse yatiyöörumm ben mucuk mucuk sucuk.

Etiketler: